AGENDA

Prehistovisitas a los cercados

14 de mayo y 18 de junio de 2017, 12:30 h.

(Más Info)


Ruta Las plantas en nuestros orígenes

6 de mayo de 2017, a las 12:00 h.

(Más Info)


Puente de mayo en el Parque

29 y 30 de abril y 1 de mayo de 2017

(Más Info)


Muestra Los clicks viajan a la Prehistoria

Del 8 de abril al 23 de diciembre de 2017

(Más Info)


Consultar toda la Agenda

 

sin_ttulo-1.[2]

 

Arte rupestre n´Asturies

Asturies ye rica en testimonios de la última fase del Paleolíticu, ente´l 35.000 y el 9.000 a. de C., siendo les pintures y grabaos que podemos observar nes parés de delles cavernes buelgues inequívoques de la esistencia de grupos de cazadores y pañadores del Paleolíticu Superior.

Bona amuesa d´esti tipu d´arte parietal na nuestra rexón, qu´en dalgún de los casos mos equipara a los grandes centros d´arte rupestre paleolíticu d´Europa.

Les más representatives son les cueves de: 

  • Cueva de Tito Bustillo (Conceyu de Ribeseya)
  • Cueva del Pindal (Conceyu de Ribadedeva)
  • Cueva del Buxu (Conceyu de Canges d´Onís)
  • Cueva de la Loja (Conceyu de Peñamellera Baxa)
  • Cueva de la Peña de Candamo (Conceyu de Candamo)  
  • Cueva de la Lluera (Conceyu d´Uviéu)

Estos restos arqueolóxicos son un exemplu de l´actividá de les distintes comunidaes prehistóriques, que pasu ente pasu fueron convirtiéndose en sociedaes cada vez más sedentaries, frutu de la so evolución y adaptación al mediu que los arrodiaba.

Tamién ye visitable l´Abrigu de Santo Adriano. Foi afayáu en noviembre de 1994 y atópase na vera derecha del ríu Trubia, a un kilómetru aprosimao al norte de la localidá de Tuñón, conceyu de Santo Adriano. Tratar d´un pequenu abrigu o covacho d´empobináu total mente al sur. Esti xacimientu perteneciente al Paleolíticu Cimeru, ta formáu por dos parés que converxen escontra l´interior, con gran apertura de boca. Cuenta con 30 grabaos d´animales prehistóricos del añu 21.000 antes de Cristu (1ª parte de la 2ª metá del Paleolíticu Cimeru), ente los que destaquen cinco ciervo, un caballu y dos o tres bóvido que bien podríen ser uros. Esti abrigu resulta de gran interés porque ufierta una amuesa de les etapes más antigües de la espresión artística n´Asturies y afaya la unidá y entrelazamiento del poblamientu del Nalón Mediu nes etapes antigües y medies del Paleolíticu Cimeru. Puédese consulta información alrodiu de les visites equí.

Puede consultase más información sobre les cueves prehistóriques asturianes, los sos horarios y accesos, na web de Turismo Asturias

 

Comparte:       pdf Imprimir Enviar